نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis


نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis

نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis

لامبورگینی روز به روز مدلهای جدیدتر با امکانات بینظیر رابه جهان عرضه می کند مثل مدل اخیرش به اسم Apis که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. کانسپت لامبورگینی Apis از طریق یک طراح خوش‌ذوق خلق شده و نشان ‌دهنده یک هایپرکار درسال 2022 هست. در ادامه با این مدل مفهومی جذاب آشنا میشویم.

 

کمپانی خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی در تاریخ پرآوازه خود، کانسپت‌ها و نمونه‌هاي اولیه‌ي فوق‌العاده‌اي را ساخته و معرفی کرده هست که از جمله آن‌ها می توان به مدل مفهومی «Terzo Millennio» اشاره کرد. این کانسپت هیبریدی نیرومند و خوشگل حدود یک ماه پیش در انستیتوی تکنولوژی ماساچوست رونمایی شد، اما بنظر میرسد حتی خبره‌ترین طراحان و خودروسازان جهان نیز در حال آماده توانا نیستند خودروی جذابی مثل آنرا ساخت کنند.

 

اینبار نوبت به یک کانسپت خیره‌کننده‌ي دیگر رسیده و طراح خوش‌ذوق و با سلیقه‌اي به اسم فرناندو پاستره فرتونانی «Fernando Pastre Fertonani»، کانسپت لامبورگینی Apis را خلق کرده هست. این مدل مفهومی جالب، نشان ‌دهنده هایپرکاری برای سال 2022 هست و می تواند مرز بین رویا و حقیقت را تجسم کند.

نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis

لامبورگینی Apis از طراحی کاکپیت دوگانه بهره می برد و سنجیدن رانندگی منحصربه‌فردی را برای راننده و سرنشین فراهم میکند.کاپوت رو به پایین ماشین با آلبوم‌اي از چراغ‌هاي LED و اسپلیتر فیبر کربنی برجسته شده و کاکپیت دوگانه آن نیز باعث می شود جریان هوا به خوبی از کاپوت عبور کرده و از ورودی بزرگ روی سقف و بال عقب که نمونه خودرو های مسابقه‌اي طراحی شده، بگذرد.

 

دیفیوزر عقب بزرگ این کانسپت، نمای متفاوتی رابا سایر تولیدات لامبورگینی ایجاد کرده و رینگ‌هاي فیبر کربنی هم حتی برای یک هایپرکار تیز میباشند. همینطور چراغ‌هاي عقب نازک و LED درکنار خروجی‌هاي اگزوز دوگانه، جلوه خاصی رابه کانسپت لامبورگینی Apis بخشیده‌اند.
نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apisهنوز فرتونانی چیزی را برای پرفورمنس این مدل مفهومی توصیه نکرده، اما با دقت به هایپرکار بودن Apis و همینطور ظاهر آینده‌نگرانه آن، میتوان یک پیشرانه هزار اسب بخاری هیبریدی را برای این ماشین تجسم کرد. سقف سرعت Apis نیز بالاتر از 321 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apisمضمون غمگین‌کننده این‌جاست که متاسفانه کانسپت لامبورگینی Apis شانس چندانی برای ورود به خط ساخت این کمپانی ایتالیایی نخواهد داشت، اما شاید از طراحی آن در هایپرکار دیگری از لامبورگینی بهرهگیری شود. فرتونانی دراین باره می گوید کانسپت Apis یک لامبورگینی حقیقی هست و ما آنرا قبول داریم.

نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis

ماشین اخیر لامبورگینی،تصویر لامبورگینی

نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis

برترین خودرو های لامبورگینی در جهان،

نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis

معرفی برترین خودرو های لامبوگینی

نگاهی به خودرو کانسپت لامبورگینی Apis


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *