معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهان


معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهان

برترین و لوکس ترین خودروهاي دنیا که فقط افراد ثروتمند می‌توانند بر آن سوار شوند و از لاکچری بودن زندگی خود لذت ببرند. در حالیکه به آخر سال میلادی نزدیک میشویم، در این پست قصد داریم با 10 خودروی لوکس با امکانات و تکنولوژی‌هاي نوین در سال 2017 آشنا شویم.

 

اگر شما هم به خودروهای لوکس علاقه دارید حتماً اسم رولزوریس فانتوم، بنتلی بنتایگا و مرسدس میباخ اس 600 را شنیده‌اید; خودروهایی که از کابین نوین، آخرین و به‌روزترین امکانات و آپشن‌ها و هم‌چنین ظاهری فوق‌العاده خوشگل و لوکس بهره می برند. در این مطلب قصد داریم شما را با لوکس ترین خودروهای دنیا در سال 2017 آشنا کنیم

 

1. رولزرویس فانتوم «Rolls-Royce Phantom»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانفانتوم اسم یک خودروی لوکس از شرکت رولزرویس هست که از 92 سال پیش تا به حال و طی 8 نسل گوناگون تولید می شود. چندی پیش، نسل هشتم رولزرویس فانتوم با کابینی بزرگ و فوق‌العاده لوکس معرفی شد. در داخل کابین این ماشین ترکیبی از ابریشم، چرم، چوب و فلز به کار رفته هست.
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهاننسل اخیر فانتوم قابلیت سفارشی‌سازی بسیار خوبی دارد و برای طراحی و تولید آن از هنرمندان زیادی کمک گرفته شده هست. همین طور در این خودروی لوکس شاهد بهره گیری از پیشرانه 12 سیلندر تنفس طبیعی 6.75 لیتری با قدرت 563 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر هستیم و قیمت آن نیز بیش از 400 هزار دلار تعیین شده هست.

 

معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانAMG S65 مدل پرچمدار خودروهای کانورتیبل مرسدس بنز و قدرتمندترین مدل اس کلاس شناخته میشود. در کابین بزرگ و جادار این خودروی 4 سرنشینه، انواع و اقسام امکانات و تجهیزات به چشم می خورد و سقف آن نیز از جنس پارچه سه لایه جمع شونده زیبایی هست.
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانآخرین مدل این خودروی لوکس به موتور 12 سیلندر دو توربو با قدرت 630 اسب بخار و گشتاور حدود هزار نیوتن متر مجهز شده و دارای قیمت پایه 250 هزار دلاری هست.

 

3. بنتلی بنتایگا «Bentley Bentayga»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانبنتلی بنتایگا، سریع ترین و لوکس ترین شاسی بلند دنیاست. در داخل کابین این اتومبیل از چوب‌هاي پر زرق و برق و پرداخته شده با دست، تریم فلزی و پوشش چرمی پرشکوه و لوکس بهره گیری شده هست.

 

این سوپر لوکس انگلیسی به پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توربوشارژ با قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر و همین طور گیربکس 8 سرعته خودکار مجهز شده و مدل پایه آن برچسب قیمتی 230 هزار دلاری خورده هست.

 

4. استون مارتین رپید اس «Aston Martin Rapide S»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانرپید اس، محصولی از غول خودروسازی بریتانیایی یعنی استون مارتین هست که از طراحی منحصربه‌فرد و لوکسی بهره میبرد. این خودروی سدان 4 درب ما را به یاد ماشین هاي مخصوص شخصیت مشهور جیمزباند می‌اندازد. استون مارتین رپید اس دارای نوین‌ترین امکانات و تجهیزات بوده و کابین آن با چوب، فیبر کربن و چرم تزئین شده هست.

 

از خصوصیت‌هاي اصلی نمای بیرونی اتومبیل میتوان به جلوپنجره بزرگ، شکاف‌هاي روی بدنه، دیفیوزر عقب، آینه‌‌هاي اخیر و چراغ‌هاي عقب فیبر کربنی اشاره کرد. پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری با قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتن متر در این اتومبیل به کار رفته و قیمت آن نیز حدود 220 هزار دلار تعیین شده هست.

 

5. بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور «Bentley Continental Flying Spur»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانبنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور یکی دیگر از لوکس ترین خودروهای دنیا هست که می تواند با بهره گیری از موتور توربوشارژ دوقلوی W12 به حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت، قدرت 626 اسب بخار و گشتاور 820 نیوتن متر دست پیدا کند.

 

همین طور این اتومبیل آلایندگی بسیار کمی دارد و جزو خودروهای دوست‌دار محیط زیست به تعداد میرود. روکش‌هاي اخیر آلکانتر و چرم نیمه آنیلین در کابین این سدان فوق‌العاده جذاب و لوکس بهره گیری شده و قیمت 200 هزار دلاری برای این محصول لوکس تعیین شده هست.

 

6. بنتلی مولسان «Bentley Mulsanne»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانپرچمدار خودروهای سوپرلوکس بنتلی اضافه بر ظاهر خوشگل و نوین، از پیشرانه نیرومند و امکانات و تکنولوژی‌هاي فراوان و به‌روز بهره میبرد. طبق ادعای شرکت خودروسازی انگلیسی بنتلی، تولید هر دستگاه مولسان حدود 400 ساعت زمان برده و این فرمایش نشان‌دهنده توجه و ظرافت بالایی هست که در تولید این خودروی لوکس به کار رفته هست.

 

در کابین این اتومبیل، تکنولوژی‌ها و امکانات فوق‌العاده و متنوعی به چشم می خورد و پیشرانه توربوشارژ دوقلوی 6.75 لیتری با قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 1150 نیوتن متر در زیر کاپوت ماشین قرار گرفته هست. بنتلی مولسان با این پیشرانه نیرومند می تواند به حداکثر سرعت 306 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این سوپرلوکس انگلیسی بیش از 300 هزار دلار قیمت دارد.

 

7. مرسدس میباخ اس 600 پولمن «Mercedes-Maybach S600 Pullman»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانمرسدس بنز میباخ اس 600 با طول 6.5 متر و ظاهر و کابین فوق لوکس خود به خودرویی پرطرفدار برای جابجایی مقامات مهم از جمله روسای جمهور، افراد مشهور و صاحب نفوذ کشورهای گوناگون تبدیل شده هست. در داخل کابین این خودروی لوکس شاهد انواع تکنولوژی‌ها و امکانات نوین و متنوع هستیم که از جمله آن‌ها می توان به سیستم صوتی خارق‌العاده، صندلی‌هاي ماساژور چرمی و قابلیت چرخش 180 درجه‌اي صندلی‌ها اشاره کرد.

 

در زیر کاپوت این ماشین، پیشرانه توربوشارژ دو قلوی 12 سیلندر 6 لیتری با قدرت 523 اسب بخار و گشتاور 830 نیوتن متر قرار گرفته هست. مرسدس میباخ S600 پولمن قیمتی در حدود 550 هزار دلار دارد.

 

8. رولزرویس داون «Rolls-Royce Dawn»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانرولزرویس داون، خودرویی چشم‌نواز با طراحی سیال و یک‌دست هست که تناسب طراحی بدنه آن زبان‌زد خاص و عام شده و هر بیننده‌اي را به خود جذب میکند. این شرکت لوکس‌ساز بریتانیایی در طراحی و تولید کابین داون کم نگذاشته و انواع و اقسام امکانات و تکنولوژی‌هاي نوین مثل سیستم صوتی خانگی، سقف متحرک، بازرسی کننده‌هاي مرکزی Infotainmenet و سیستم آی درایو بی ام و را در آن به کار برده هست.

 

در دل این خودروی کانورتیبل از یک پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری با قدرت 563 اسب بخار و گشتاور 780 نیوتن متر بهره گیری شده و قیمت 340 هزار دلار برای آن تعیین شده هست.

 

9. رولزرویس گوست «Rolls-Royce Ghost»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانGhost اسم یکی دیگر از خودروهای لوکس رولزرویس هست که نسخه فیس لیفت آن در نمایشگاه ماشین ژنو 2014 رونمایی شد. امکانات و خصوصیت‌هایي که در نسخه قبلی این کوپه اشرافی وجود داشت در نسخه اخیر هم حفظ شده و تکنولوژی‌هاي جدیدتری نیز به آن اضافه شده هست. بدنه این اتومبیل از جنس فولاد ضد زنگ هست و به همین علت پایداری بسیار بالایی دارد.
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهانرولزرویس گوست به موتور توربوشارژ دوقلوی 6.6 لیتری 12 سیلندر با قدرت 563 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر مجهز شده و یک گیربکس 8 سرعته خودکار، این میزان نیرو را به چرخ‌هاي عقب منتقل میکند.

 

10. رولزرویس ریث «Rolls-Royce Wraith»
معرفی لوکس ترین خودروهای اشرافی در جهاناین خودروی لوکس دو درب 4 سرنشینه با قیمت پایه 300 هزار دلار به فروش میرسد. ریث اسم یکی دیگر از محصولات لوکس رولزرویس هست که به پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری توربوشارژ با قدرت 624 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر مجهز شده و دارای سیستم انتقال نیروی 8 سرعته تولید ZF هست. این گیربکس از تکنولوژی GPS برای عبور و بازبینی در جاده‌ها بهره گیری کرده و طبق نقشه‌هاي ماهواره‌اي و مشاهدات در هر لحظه، دنده مناسب را گزینه می کند.

 

رولزرویس Wraith دارای ظاهری کلاسیک و لوکس هست و سیستم صوتی حرفه‌اي، تزئینات داخلی و ترکیبی خوشگل و چشم‌نواز، پنل‌هاي داخلی چوبی و سیستم نمایشگر اطلاعات بر روی شیشه تنها بخشی از امکانات فوق‌العاده این ماشین محسوب میشوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *