مقررات جدید برای سفر به امارات


مقررات جدید برای سفر به امارات

در آبان ماه 1399 کشور امارات صدور ویزا برای ایران و چند کشور مسلمان را متوقف کرد و اجازه ورود به مسافرانی که از این کشورها راهی امارات شده بودند را نداد. حتی این شرایط برای برخی دانشجویانی که قصد داشتند با سفر به این کشور به انجام مصاحبه با سفارت دانشگاه محل تحصیل خود بپردازند نیز وجود داشت و برای آنها نیز ویزا صادر نمی شد.

بعد از آن و طی پیگیری هایی که مسئولین مربوطه انجام دادند، کشور امارات اعلام کرد که لغو صدور ویزا یک عمل موقتی بوده و قرار نیست ادامه پیدا کند. بعد از گذشت چند روز، کشور امارات اعلام کرد برای کسانی که قصد تجارت دارند و همچنین تمام کسانی که می خواهند خانواده خود را به کشور محل سکونتشان باز گردانند ویزا صادر خواهد کرد.

با همه این تفاسیر، امارات متحده عربی برای کسانی که قصد دارند با تور دبی لحظه آخری وارد خاک این کشور شوند مقرراتی جدید تعیین کرده و تمام کسانی که می خواهند به صورت قانونی به امارات وارد شوند ملزم به رعایت قوانین تعیین شده هستند.

https://uupload.ir/files/d5cv_1jpg.jpg

تعیین مقررات جدید سفر به امارات

همان طوری که در خطوط بالایی به آن اشاره شد، کشور امارات به کسانی که قصد داشتند از کشور امارات دیدن کنند و مبدا سفرشان ایران و چند کشور دیگر بود، اجازه ورود نداد و برای آنها هیچ ویزایی صادر نکرد.

در پی این اقدام، تلاش های زیادی انجام شد تا بتوان مشکل ایجاد شده را برطرف کرد و موانع ورود به امارات را از بین برد. خوشبختانه مشکل حل شد، اما بعد از آن کشور امارات مقرراتی را برای کسانی که قصد داشتند به این کشور ورود پیدا کنند تعیین کرد.

اگر شما نیز قصد دارید در هفته ها و ماه های پیش رو به این کشور سفر کنید لازم است با آژانس هواپیمایی که قرار است شما را به این کشور برساند صحبت کرده و در مورد تمام جزئیات این قانون صحبت کنید و اطلاعات کاملی را به دست آورید.

لزوم رعایت مقررات از جمله مواردی است که باعث می شود حین سفر مشکل خاصی برای شما پیش نیامده و با کشوری که به آن سفر کرده اید درگیری پیدا نکنید.

https://uupload.ir/files/j8pl_21.jpg

قانون جدید ویزای امارات

https://uupload.ir/files/w3la_1.jpg

از جمله مقرراتی که کشور امارات برای توریست ها و بازدید کنندگان از این کشور عنوان کرده است به همراه داشتن تست کرونای منفی است. شما هم به عنوان یک فرد ایرانی قبل از آنکه به این کشور وارد شوید باید در یکی از مراکزی که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است تست کرونا انجام دهید.

همان طوری که می دانید در صورت منفی بودن این تست است که می توانید از کشور خارج شوید. در مرحله بعدی باید تست کرونا را ترجمه کرده و حتما در سفر با خود به همراه داشته باشید.

از دیگر مواردی که کشور امارات به مسافران توصیه کرده تا آن را انجام دهند نصب نرم افزاری به نام نرم افزار Covid -19 DXB Smart APP بر روی گوشی های تلفن هوشمند است. ضمنا قبل از خارج شدن از منزل از به همراه داشتن بیمه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت خود اطمینان حاصل کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *